KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

felt

Polish translation: sukno


22:18 Feb 22, 2006
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: felt
Mam tekst, w ktorym wystepuje ozdobny zestaw zetonow do gry pokera i dolaczony do niego "felt".

Rozumiem, ze chodzi o podkladke do gry z zielonego sukna, filcu czy czegos w tym stylu. Nie mam zdjecia ani wiecej kontekstu. Moze ktos wie, czy toto ma po polsku ustalona nazwe, ktora dalaby sie tu zastosowac?
Macieks
Poland
Polish translation:sukno
Explanation:
This Texas Holdem poker table top has fine quality green felt covering both sides
for a smooth playing surface. For convenience, it also has 8 removable ...
www.21ace.com/Poker-Tables.html

w taropolskim zwyczaju jest grac na zielonym suknie :-)
jesli powiesz jakos inaczej - bedzie sztuczne, chyba?
Selected response from:

bartek
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4sukno
bartek
3 +1filckrzemasek


Discussion entries: 6





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
filc


Explanation:
FELT to jest filc, albo pilśń, nie wiem, czy ma to specjalną nazwe jesli chodzi o konkretnie o pokera

krzemasek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jolanta Tuzel
1 hr

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
sukno


Explanation:
This Texas Holdem poker table top has fine quality green felt covering both sides
for a smooth playing surface. For convenience, it also has 8 removable ...
www.21ace.com/Poker-Tables.html

w taropolskim zwyczaju jest grac na zielonym suknie :-)
jesli powiesz jakos inaczej - bedzie sztuczne, chyba?

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 43
Grading comment
dzieki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Michał Wiśniewski
56 mins
  -> welna ubita, jak do filcu - no prawie :-)

agree  leff
2 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  Dominika J
3 hrs
  -> Dzięki :-)

agree  Jolanta Konowalczyk
9 hrs
  -> Dzięki :-)