KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

hotshot

Polish translation: ekspert


19:23 Jun 28, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: hotshot
Słowo sprawia mi problemy ze względu na to, że jest częścią składową systemu stopniowania. W tym przypadku osoba określona mianem "hotshot" (jako przymiotnik, ale nawet rzeczownik mógłby mi w tym przypadku pomóc) znajduje się pomiędzy poziomem "profesjonalnym" a "mistrzowskim".

Idzie to tak: amateur, intermediate, professional, hotshot, master.
Przemysław Szkodziński
Poland
Polish translation:ekspert
Explanation:
Zasugerowałabym taką skalę: amator, średnio zaawansowany, profesjonalista, ekspert, mistrz...
Selected response from:

dogandbone
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1(stary) wyga/wyjadacz
Maciek Drobka
3 +1ekspert
dogandbone


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
ekspert


Explanation:
Zasugerowałabym taką skalę: amator, średnio zaawansowany, profesjonalista, ekspert, mistrz...

dogandbone
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Izydor --
10 hrs
  -> dzięki.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(stary) wyga/wyjadacz


Explanation:
Coś bliższego poetyce oryginału.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  _eP
10 hrs
  -> dzięki!