KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

the board has hit what they wanted

Polish translation: odkryto karty, których oczekiwali


08:52 Jun 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / poker
English term or phrase: the board has hit what they wanted
Sometimes people give a huge sigh of disappointment when the board has hit what they wanted after they have folded.
kterelak
Poland
Polish translation:odkryto karty, których oczekiwali
Explanation:
wg mnie
Selected response from:

Iwonaa
Poland
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odkryto karty/układy które były im na rękę - korzystne dla nich_eP
3 +1odkryto karty, których oczekiwaliIwonaa


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
odkryto karty, których oczekiwali


Explanation:
wg mnie

Iwonaa
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Brzozajabrzoza
26 mins

disagree  _eP: wtedy nie byliby rozczarowani, wkurzeni // Gdyby tego oczekiwali zanim spasowali to po spelnieniu sie ich oczekiwan powinni byc bardzo zadowoleni - nieprawdaz ? O tym czy pasowac czy nie, decyduje sie na podstawie tego czego sie oczekuje a nie na odwrot.
1 hr
  -> ktorych oczekiwali zanim spasowali

agree  IwonaASzymaniak: na które czekali, które były im potrzebne do układu/gry :-)
1 day10 hrs

47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odkryto karty/układy które były im na rękę - korzystne dla nich


Explanation:
a oczekiwali czegos znacznie gorszego dla siebie wiec spasowali wycofali sie

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2007-06-29 10:45:23 GMT)
--------------------------------------------------

Oni sa rozczarowani poniewaz odkryto to czego powinni oczekiwac(a przynajmniej tak im sie wydaje iz powinni - co zreszta jest glownym zrodlem ich rozczarowania ) , ale niestety czego na swoje nieszczescie NIE OCZEKIWALI w tym przypadku i w konsekwencji tej swojej ostroznosci/sceptycyzmu spasowali.

Profesjonalisci nie sa zwykle rozczarowani w takich sytuacjach poniewaz oni kalkuluja na chlodno i oczekuja zwykle tego czego oczekiwac powinni choc czesto jest tak ze nie tego w danej chwili czego by sobie zyczyli.

Mam nadzieje ze dosyc czytelnie wyluszczylem roznice miedzy tym czego sie oczekiwalo a tym czego by sie chcialo oczekiwac po fakcie.

_eP

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Iwonaa: wtedy nie byliby rozczarowani:) zauważ że Twoja odpowiedz znaczy to samo
40 mins
  -> Moja nie znaczy tego samego poniewaz jest roznica miedzy tym czego sie spodziewamy/oczekujemy a tym czego bysmy sobie zyczyli czyli chcieli sie spodziewac/oczekiwac.