KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

deuces and one-eyed jacks

Polish translation: dwojki i jednookie walety


12:10 Sep 13, 2007
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: deuces and one-eyed jacks
wybierany jest rodzaj rozgrywki w pokera. Mam taką odzywkę, której, przyznam się szczerze, w ogóle nie rozumiem:

High-low, deuces and one-eyed-jacks're wild
mww
Polish translation:dwojki i jednookie walety
Explanation:
deuces to nie pary tylko dwojka, hi-low oznacza, ze wygrywasz jak masz najwyzsza reke, lub najnizsza, dwojki i walety (kier i pik) sa wild, sluza jaka kazda karta
Selected response from:

CalBoy
Grading comment
thnx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dwojki i jednookie walety
CalBoy
3pary oraz walet pik i walet kierVeji


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pary oraz walet pik i walet kier


Explanation:
Nie brzmi to dobrze, ale mniej wiecej o to chodzi.

Deuces - Pary kart w pokerze
One-eyed jacks - Walet kier i walet pik
Wild w tym przypadku oznacza 'jokera', karte ktora zastepuje dowolna inna

W tym przypadku chyba chodzi o to ze i pary i dwa walety moga zastepowac dowolne inne karty.

Veji
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  PAS: walety tak; deuces nie - chodzi o dwójki
39 mins

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dwojki i jednookie walety


Explanation:
deuces to nie pary tylko dwojka, hi-low oznacza, ze wygrywasz jak masz najwyzsza reke, lub najnizsza, dwojki i walety (kier i pik) sa wild, sluza jaka kazda karta

CalBoy
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
thnx