KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

premium hand

Polish translation: dobre karty (w ręku)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:premium hand
Polish translation:dobre karty (w ręku)
Entered by: Monika Rozwarzewska

17:49 Apr 8, 2008
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / poker
English term or phrase: premium hand
Czy ten termin się tłumaczy, czy lepiej go zostawić?
przykład:
"Come levels 3 and 4, you can’t afford to wait around for premium hands, and you need to be prepared to push your chip around and bully your opponents"
Monika Rozwarzewska
Poland
dobre karty (w ręku)
Explanation:
w rundach 3 i 4 nie możesz sobie pozwolić na to, by licytować wyłącznie gdy masz dobre karty (w ręku); powinieneś raczej zrobić użytek z żetonów i wejść do gry, robiąc mały pokaz siły na użytek przeciwników - strategia w kolejnych rundach licytacji w pokerze chyba, to co w nawiasie dotyczy pokerów z kartami wspólnymi dla graczy, wówczas jest to co w ręku oraz to na stole, wspólne dla wszystkich graczy.
Selected response from:

barrt
Grading comment
świetne! bardzo dziekuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4dobra rękaBubz
4dobre karty (w ręku)barrt


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dobre karty (w ręku)


Explanation:
w rundach 3 i 4 nie możesz sobie pozwolić na to, by licytować wyłącznie gdy masz dobre karty (w ręku); powinieneś raczej zrobić użytek z żetonów i wejść do gry, robiąc mały pokaz siły na użytek przeciwników - strategia w kolejnych rundach licytacji w pokerze chyba, to co w nawiasie dotyczy pokerów z kartami wspólnymi dla graczy, wówczas jest to co w ręku oraz to na stole, wspólne dla wszystkich graczy.

barrt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
świetne! bardzo dziekuję!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dobra ręka


Explanation:
W grach karcianych po prostu dobra albo slaba reka


    Reference: http://www.google.co.nz/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&r...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8