KudoZ home » English to Polish » Games / Video Games / Gaming / Casino

party piece

Polish translation: figura postaci/cywilna/niebojowa/specjalistyczna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:party piece
Polish translation:figura postaci/cywilna/niebojowa/specjalistyczna
Entered by: Macieks

18:11 Mar 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino
English term or phrase: party piece
Z opisu figur gry planszowej:
"Party pieces are non-fighting pieces that have special capabilities". Oprocz tego mam tam np. "army pieces" - figury wojska.

Dalbym "figura postaci", bo zywcem nic innego mi nie przychodzi do glowy, ale moze ktos mnie natchnie :)
Macieks
Poland
figury niebojowe
Explanation:
ewentualnie
figury cywilne

Jak rozumiem chodzi o grę w rodzaju Civilization i postaci takie jak Osadnik, Dyplomata czy Inżynier, które nie są przeznaczone do toczenia walki, mają zerpową wartość ataku, ale mają jednak minimalną wartość obronną
Selected response from:

leff
Grading comment
Leff byl najblizej. Jesli zmienie swoja wersje, to wlasnie na "figury cywilne". Dzieki wszystkim!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4figury nie biorące udziału w walce
Adam Zakrzewski
3 +1figury niebojowe
leff
3figury specjalne
PAS
3pionek, figura oddziału
bartek


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pionek, figura oddziału


Explanation:
b


--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-03-13 18:35:29 GMT)
--------------------------------------------------

postać?


--------------------------------------------------
Note added at 24 mins (2004-03-13 18:36:13 GMT)
--------------------------------------------------

członkowie oddziału
grupy

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 43

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
figury specjalne


Explanation:
może sam sobie odpowiedziałeś?

PAS
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
figury niebojowe


Explanation:
ewentualnie
figury cywilne

Jak rozumiem chodzi o grę w rodzaju Civilization i postaci takie jak Osadnik, Dyplomata czy Inżynier, które nie są przeznaczone do toczenia walki, mają zerpową wartość ataku, ale mają jednak minimalną wartość obronną

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32
Grading comment
Leff byl najblizej. Jesli zmienie swoja wersje, to wlasnie na "figury cywilne". Dzieki wszystkim!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  barwin
4 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
figury nie biorące udziału w walce


Explanation:
figury nie walczące

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 20 mins (2004-03-13 21:31:20 GMT)
--------------------------------------------------

inna propozycja:
specjaliści

Adam Zakrzewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4