KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

distribution to member states

Polish translation: dystrybucja w krajach członkowskich


07:36 Jun 17, 2005
English to Polish translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: distribution to member states
member states
a
Polish translation:dystrybucja w krajach członkowskich
Explanation:
krajach należących do UE

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2005-06-17 07:38:02 GMT)
--------------------------------------------------

ew. dostawy do krajów członkowskich - zależy jaki kontekst...
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2dystrybucja w krajach członkowskichMarek Daroszewski (MrMarDar)
3wypłaty na rzecz krajów członkowskich
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dystrybucja w krajach członkowskich


Explanation:
krajach należących do UE

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2005-06-17 07:38:02 GMT)
--------------------------------------------------

ew. dostawy do krajów członkowskich - zależy jaki kontekst...

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 96
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Himawari: ale to nie musi być koniecznie Unia Europejska
17 mins
  -> tak, to prawda - to mogą być kraje tworzące jakąś inną organizację; dzięki za zwrócenie uwagi!

agree  arletad: raczej 'do' anizeli 'w'
51 mins
  -> ok. dzięki

neutral  Adam Lankamer: gdzie tu jest 'w' ???
4 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wypłaty na rzecz krajów członkowskich


Explanation:
IMHO

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 0 min (2005-06-17 11:37:23 GMT)
--------------------------------------------------

bez szerszego kontekstu nie sposób na 100% ustalić o co chodzi

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 112




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
Non-PRO (1): Joanna Rączka