KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

hard stuff

Polish translation: procenty


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:hard stuff
Polish translation:procenty
Entered by: dinde

18:03 Feb 6, 2009
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: hard stuff
ojciec do syna, żartobliwie o alkoholu
You have chosen a wee lass that does not like the hard stuff?

no i nie wiem, co począc
Pomocy!
dinde
procenty
Explanation:
nie lubi procentów?

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  3 godz. (2009-02-07 21:40:13 GMT)
--------------------------------------------------

a jeśli chcesz zachować dwuznaczność, to może:
nie lubi mocnych wrażeń
na ostro
męskiej diety
cuś w tym rodzaju...
Selected response from:

allp
Poland
Grading comment
Dzięki

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2coś mocniejszego
Maciek Drobka
4wodka wysoko procetowa
Miriam300
3 +1mocny trunekorchid8
3procenty
allp


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
coś mocniejszego


Explanation:
która nie lubi niczego mocniejszego

która nie lubi mocnych/mocniejszych rzeczy / mocnego/mocniejszego towaru

--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2009-02-06 18:07:34 GMT)
--------------------------------------------------

ew. coś mocnego -- która nie lubi niczego mocnego

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 220

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: mocniejszego MZ
4 hrs
  -> dziękuję

agree  allp: mocnych rzeczy, albo dużej mocy
1 day3 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
mocny trunek


Explanation:
...która nie lubi mocniejszych trunków

orchid8
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miriam300
22 hrs

1 day36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wodka wysoko procetowa


Explanation:
'hard stuff' to slowo na wodke z wysokim procentem acoholu.

Miriam300
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
procenty


Explanation:
nie lubi procentów?

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  3 godz. (2009-02-07 21:40:13 GMT)
--------------------------------------------------

a jeśli chcesz zachować dwuznaczność, to może:
nie lubi mocnych wrażeń
na ostro
męskiej diety
cuś w tym rodzaju...

allp
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 127
Grading comment
Dzięki
Notes to answerer
Asker: No właśnie problem mialam w tym, że w załozeniu brak raczej było dwuznacznosci


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Miriam300: nie lubi procentow- to jest malo jasne, iz chodzi o osobe ktora nie lubi alcoholu (z wysokim procentem) w tym kontekscie.
22 hrs
  -> alkoholu. nie rozumiem, skąd disagree?/ w potocznej polszczyźnie to jest całkiem jasne, tak jak i 'hard stuff' w ang. Dzięki za zmianę opinii