KudoZ home » English to Polish » General / Conversation / Greetings / Letters

DIN binder

Polish translation: segregator o formacie / formatu (zgodnym z normą / standardem) DIN)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:DIN binder
Polish translation:segregator o formacie / formatu (zgodnym z normą / standardem) DIN)
Entered by: goodline

11:53 Nov 30, 2004
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - General / Conversation / Greetings / Letters
English term or phrase: DIN binder
The width of the cabinet enables an optimal storage of DIN binders
kterelak
Poland
segregatorów... o formacie / formatu DIN
Explanation:
...zgodnych z normą DIN
o rozmiarach wg. normy DIN

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 3 mins (2004-11-30 14:56:27 GMT)
--------------------------------------------------

A tak:
segregatorów ...w STANDARDZIE / zgodnych ze STANDARDEM DIN
segregatorów o rozmiarach/formatach zgodnych ze STANDARDEM DIN

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 6 mins (2004-11-30 14:59:56 GMT)
--------------------------------------------------

A tak:
segregatorów ...w formatach / o formatach zgodnych z (normą/normami/ standardem) DIN
Selected response from:

goodline
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1segregatorów... o formacie / formatu DIN
goodline
3segregator DINAgaton


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
din binder
segregator DIN


Explanation:
Za mało kontekstu, ale może to być albo specjalny segregator do przechowywania norm DIN (Deutsche Industrie Norm) albo raczej
segregator o wymiarach zgodnych z daną normą DIN, sprawdź link:
http://www.safepub.com/Catalog/paper/specilty.htm

Agaton
Poland

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Andrzej Mierzejewski: tak dla "segregator o wymiarach zgodnych z daną normą DIN", nie dla "specjalny segregator do przechowywania norm DIN"
13 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
din binder
segregatorów... o formacie / formatu DIN


Explanation:
...zgodnych z normą DIN
o rozmiarach wg. normy DIN

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 3 mins (2004-11-30 14:56:27 GMT)
--------------------------------------------------

A tak:
segregatorów ...w STANDARDZIE / zgodnych ze STANDARDEM DIN
segregatorów o rozmiarach/formatach zgodnych ze STANDARDEM DIN

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 6 mins (2004-11-30 14:59:56 GMT)
--------------------------------------------------

A tak:
segregatorów ...w formatach / o formatach zgodnych z (normą/normami/ standardem) DIN

goodline
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: do Agatona: chodzi o segregatory na dokumenty mające wymiary określone w normach DIN. Najbardziej popularny i domyślny jest format A4.
6 mins

agree  Agnieszka Hayward
22 mins

disagree  Agaton: formaty DIN mogą być różne, np. A3 lub A4
2 hrs