KudoZ home » English to Polish » Geography

Outback

Polish translation: dzicz, głusza, odludzie


07:12 Feb 7, 2009
English to Polish translations [PRO]
Geography / Australia
English term or phrase: Outback
Jest inne określenie, którego można by użyć po polsku, niż "Outback" lub "Busz"?
sorel
Polish translation:dzicz, głusza, odludzie
Explanation:
dzicz, głusza, odludzie, może w szczególnym przypadku Interior
(http://www.australia-przygoda.com/)

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  44 min (2009-02-08 07:56:43 GMT)
--------------------------------------------------

"Pomimo wyglądu pozostaje dość małą, żyjącą z rolnictwa osada NA PUSTKOWIU osadzoną w przepięknym, ale surowym krajobrazie."
Ale przez analogię można chyba wczesniej zaproponowane "w głuszy; na odludziu; w Interiorze"
Selected response from:

Plachta
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4dzicz, głusza, odludziePlachta
5interiorMarek Mikulski


Discussion entries: 2





  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
outback
dzicz, głusza, odludzie


Explanation:
dzicz, głusza, odludzie, może w szczególnym przypadku Interior
(http://www.australia-przygoda.com/)

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  44 min (2009-02-08 07:56:43 GMT)
--------------------------------------------------

"Pomimo wyglądu pozostaje dość małą, żyjącą z rolnictwa osada NA PUSTKOWIU osadzoną w przepięknym, ale surowym krajobrazie."
Ale przez analogię można chyba wczesniej zaproponowane "w głuszy; na odludziu; w Interiorze"

Example sentence(s):
  • Oto australijski Outback, zajmujący gigantyczne, dziewicze obszary kontynentu - jego prawdziwy interior
Plachta
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Bardzo dziękuję za pomoc.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Piotr Bienkowski: tak, w tym przypadku australijski interior
9 mins
  -> dziękuję :-)

agree  SignoraAnna
40 mins
  -> dziękuję :-)

agree  Michal Berski: interior, jesli chodzi o Australię
3 hrs
  -> dziękuję :-)

agree  Polangmar: interior
6 hrs
  -> dziękuję

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
outback
interior


Explanation:
dla oznaczenia odludnych terenów

Marek Mikulski
Native speaker of: Native in PolishPolish