KudoZ home » English to Polish » Geography

Macau

Polish translation: Makau


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Macau
Polish translation:Makau

14:35 Dec 7, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Geography
English term or phrase: Macau
Macau Special Administrative Region of the People's Republic of China
Barbara
Makau
Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2004-12-07 14:37:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://turysta.pl/przewodnik.php?go=detail&p=228
Selected response from:

Agnieszka Hayward
Poland
Grading comment
Thanks!!!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2MakaoMarek Daroszewski (MrMarDar)
3 +3Makau
Agnieszka Hayward


Discussion entries: 6





  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
macau
Makau


Explanation:
:)

--------------------------------------------------
Note added at 1 min (2004-12-07 14:37:20 GMT)
--------------------------------------------------

http://turysta.pl/przewodnik.php?go=detail&p=228

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Grading comment
Thanks!!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
0 min

neutral  Marek Daroszewski (MrMarDar): przypuszczam, że wątpię, np. http://www.klubsm.com.pl/hong.html // miało być neutral, vide tez Kosciuszkoi Stanislawski
3 mins
  -> http://encyklopedia.pwn.pl/44154_1.html

agree  pidzej: z przykrością, bo ta nazwa wygląda na oficjalną, choć ja byłem w Makao; tak również (Makau) ma www.msz.gov.pl; tylko że w tym poradniku dla Polaka za granicą poza tytułem używają wszędzie Makao!
4 mins
  -> ja z rozrzewnieniem wspominam grę karcianą w "makao"... ale cóż.

neutral  lim0nka: Makau to nazwa posiadłości portugalskiej na terytorium Chin, ośrodek administracyjny to jednak Makao http://encyklopedia.pwn.pl/44154_1.html // no już, nie krzycz ;)
9 mins

agree  Najs: Encyklopedia nie zawsze jest aktualna Wg KSNG (http://www.gugik.gov.pl/komisja/index.htm) Makau pełna nazwa Specjalny Region Autonomiczny Makau
5 hrs

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
macau
Makao


Explanation:
... zabytków i wspaniałe zdjęcia. Wiadomości z pierwszej ręki od stałych bywalców,
Makao. ... Makao. Odkąd portugalskie galeony zaczęły ...
globtroter.pl/podserwisy/chiny/makao_m.html



--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-12-07 14:43:37 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.google.pl/search?q=makao&hl=pl&lr=lang_pl&start=2... 35 tys. trafien

chociaz z drugiej strony: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=makau&lr=lang_pl (16 tys. trafien)

na stronie http://www.serwistlumacza.com jest link do nazw geograficznych...



Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: http://encyklopedia.pwn.pl/44154_1.html
7 mins
  -> dzieki :)

neutral  pidzej: ciekawe jak jeden link obsługuje dwie jednak odmienne odpowiedzi
9 mins
  -> i to sprawia, że tłumacze mają poczucie humoru :))

agree  cynkol: zdecydowanie lepiej brzmi (na moje ucho)
4 hrs
  -> dzięki :)