KudoZ home » English to Polish » Geology

Deccan Traps

Polish translation: Trapy Dekanu


12:21 Jun 23, 2005
English to Polish translations [PRO]
Geology / Geology
English term or phrase: Deccan Traps
http://en.wikipedia.org/wiki/Deccan_Traps
Czy jest nazwa polska?
DarekS
Polish translation:Trapy Dekanu
Explanation:
jak tutaj: http://www.geo.uw.edu.pl/MUZEUM/indie.htm

Trapy Dekanu powstały pod koniec okresu kredowego, kiedy to obszar dzisiejszych
Indii, po oddzieleniu się od Madagaskaru, przesuwał się w kierunku Azji. ...
www.kos.pb.bialystok.pl/muzeum/modules. php?do=showgall&gid=193&name=My_eGallery

płaskowyżów były nawet 25 - krotnie większe od analogicznych kontynentalnych
wulkanicznych płaskowyżów (np. trapy Dekanu w zachodnich Indiach). ...
edu.pgi.gov.pl/muzeum/wulkany/wulkany_klimat.htm

zach. części występują rozległe pokrywy law bazaltowych (trapy) wieku kredowego
i paleogeńskiego. Powierzchnia lekko falista, rozcięta szerokimi, ...
encyklopedia.pwn.pl/16180_1.html

tys. km 2 , plama gorąca wieku wczesnojurajskiego), w Afryce Pd., czy
tez na Półwyspie Indyjskim (trapy Dekanu o pow. 500 tys. ...
fizar.pu.kielce.pl/student/piasek/wulkany.html
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyżyna Dekan
Marcin Łakomy
3Trapy DekanuMarek Daroszewski (MrMarDar)
2trapy dekańskie
ZenonStyczyrz


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Trapy Dekanu


Explanation:
jak tutaj: http://www.geo.uw.edu.pl/MUZEUM/indie.htm

Trapy Dekanu powstały pod koniec okresu kredowego, kiedy to obszar dzisiejszych
Indii, po oddzieleniu się od Madagaskaru, przesuwał się w kierunku Azji. ...
www.kos.pb.bialystok.pl/muzeum/modules. php?do=showgall&gid=193&name=My_eGallery

płaskowyżów były nawet 25 - krotnie większe od analogicznych kontynentalnych
wulkanicznych płaskowyżów (np. trapy Dekanu w zachodnich Indiach). ...
edu.pgi.gov.pl/muzeum/wulkany/wulkany_klimat.htm

zach. części występują rozległe pokrywy law bazaltowych (trapy) wieku kredowego
i paleogeńskiego. Powierzchnia lekko falista, rozcięta szerokimi, ...
encyklopedia.pwn.pl/16180_1.html

tys. km 2 , plama gorąca wieku wczesnojurajskiego), w Afryce Pd., czy
tez na Półwyspie Indyjskim (trapy Dekanu o pow. 500 tys. ...
fizar.pu.kielce.pl/student/piasek/wulkany.html

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dziękuję.

11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
deccan traps
trapy dekańskie


Explanation:
nie wiem czy o to chodzi

ZenonStyczyrz
Native speaker of: Native in PolishPolish