KudoZ home » English to Polish » Government / Politics

Sectoral Industry

Polish translation: przemysł sektorowy


18:07 Aug 9, 2006
English to Polish translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: Sectoral Industry
UE:
Sectoral Industry and Civil Society advisory committees
Evonymus (Ewa Kazmierczak)
Poland
Polish translation:przemysł sektorowy
Explanation:
Prawdopodobnie dotyczy różnych branż przemysłowych w poszczególnych sektorach gospodarki - typowy żargon dokumentów Unii Europesjkiej
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
dziękuję za obydwie odpowiedzi :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1przemysł sektorowyRoman Kozierkiewicz
3przemysł sektorowy
Paweł Sachse


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
sectoral industry
przemysł sektorowy


Explanation:
Prawdopodobnie dotyczy różnych branż przemysłowych w poszczególnych sektorach gospodarki - typowy żargon dokumentów Unii Europesjkiej

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 79
Grading comment
dziękuję za obydwie odpowiedzi :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paweł Sachse: przepraszam, nie zauważyłem, że to już jest
20 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sectoral industry
przemysł sektorowy


Explanation:
propozycja - na zasadzie analogii:
sectoral operations = działania sektorowe,
sectoral policy = polityka sektorowa,
sectoral agreement = umowa sektorowa,
itd.
google tego nie wyszukuje - nie przejmowałbym się

Paweł Sachse
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish