KudoZ home » English to Polish » Government / Politics

the best public servant

Polish translation: najlepszy funkcjonariusz/urzędnik państwowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:the best public servant
Polish translation:najlepszy funkcjonariusz/urzędnik państwowy
Entered by: Icing

19:34 Mar 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: the best public servant
And I want to thank the people of New York for giving the best public servant in my family a chance to continue serving the public. To fragment przemowy Billa Clintona. Ma na mysli swoja zone Hilary.
translator15
najlepszy funkcjonariusz/urzędnik państwowy
Explanation:
Funkcjonariusze państwowi powinni wykonywać swoje obowiązki sprawnie i skutecznie, mając na uwadze poszanowanie prawa i administracji państwowej. Ponadto, zobowiązują się do racjonalnego gospodarowania powierzonym im majątkiem oraz środkami publicznymi.

(W końcu Hillary jest senatorem stanu Nowy Jork.)

public servant= a person who holds a government position by election or appointment
Selected response from:

Icing
United States
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2najlepszy funkcjonariusz/urzędnik państwowy
Icing
4najlepszy urzędnik publiczny
inmb


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
najlepszy funkcjonariusz/urzędnik państwowy


Explanation:
Funkcjonariusze państwowi powinni wykonywać swoje obowiązki sprawnie i skutecznie, mając na uwadze poszanowanie prawa i administracji państwowej. Ponadto, zobowiązują się do racjonalnego gospodarowania powierzonym im majątkiem oraz środkami publicznymi.

(W końcu Hillary jest senatorem stanu Nowy Jork.)

public servant= a person who holds a government position by election or appointment



    Reference: http://www.etyka.usc.gov.pl/files/docs/etyka_w_administracji...
Icing
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: A tak mnie czasami nachodzi wieczórową :) porą. Poza tym Asker zwrócił moją uwagę :)
117 days
  -> Ależ dziękujemy! Z jakiej okazji mamy przyjemność odwiedzin na historycznych już stronach?

agree  drugastrona
2035 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
najlepszy urzędnik publiczny


Explanation:
Trochę inaczej.

inmb
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12