KudoZ home » English to Polish » Government / Politics

secret material is close to becoming a political currency

Polish translation: dokumenty niejawne już wkrótce mogą stać się kartą przetargową w rozgrywkach politycznych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:secret material is close to becoming a political currency
Polish translation:dokumenty niejawne już wkrótce mogą stać się kartą przetargową w rozgrywkach politycznych
Entered by: TLUMACZ77

16:21 Jan 19, 2008
English to Polish translations [PRO]
Government / Politics
English term or phrase: secret material is close to becoming a political currency
Tekst dotyczy polityki PISu, podsłuchiwanie wszystkich, wszędzie.. koalicji..

Całe zdanie:
The government has created a paranoid atmosphere, in which secret material is close to becoming a political currency.

W której...
?
cacharel
dokumenty niejawne już wkrótce mogą stać się kartą przetargową w rozgrywkach politycznych
Explanation:
moja nieśmiała wersja

dokumenty niejawne już wkrótce mogą stać się kartą przetargową w rozgrywkach politycznych

pozdrawiam
Selected response from:

TLUMACZ77
Grading comment
Podoba mi się.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5tajne materiały już niemal stały się politycznym orężem
Adam Lankamer
5Informacja niejawna ma szansę stać się walutą w politycznych rozgrywkach.
Iwona Palka
4dokumenty niejawne już wkrótce mogą stać się kartą przetargową w rozgrywkach politycznychTLUMACZ77
4strony tajnych dokumentów funkcjonowały niemal jak banknoty w walce politycznej...Robert Foltyn


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Informacja niejawna ma szansę stać się walutą w politycznych rozgrywkach.


Explanation:
Affairs.

Iwona Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
tajne materiały już niemal stały się politycznym orężem


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 116

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp: lub polityczną walutą
15 mins

agree  Dagmara Kuliś
34 mins

agree  Grzegorz Mysiński: podoba mi się ,,oręż''
57 mins

agree  Maciej Burak: tajne materiały stały się już niemal polityczną walutą
1 hr

agree  Polangmar
2 hrs

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
strony tajnych dokumentów funkcjonowały niemal jak banknoty w walce politycznej...


Explanation:
Jeszcze jedna propozycja.

Robert Foltyn
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dokumenty niejawne już wkrótce mogą stać się kartą przetargową w rozgrywkach politycznych


Explanation:
moja nieśmiała wersja

dokumenty niejawne już wkrótce mogą stać się kartą przetargową w rozgrywkach politycznych

pozdrawiam

TLUMACZ77
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Podoba mi się.