KudoZ home » English to Polish » Government / Politics

case-study neighbourhood

Polish translation: przykładowa (wybrana) okolica/dzielnica


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:case-study neighbourhood
Polish translation:przykładowa (wybrana) okolica/dzielnica
Entered by: ~Ania~

07:24 Mar 11, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics / Social Science Study
English term or phrase: case-study neighbourhood
W zdaniu (o walce z ASB - anti social behaviour).
This study by xxx looked at public attitudes towards ASB nationally and examined problems and solutions in three case-study neighbourhoods with high levels of ASB.

Z gory slicznie dziekuje za jakakolwiek pomoc :)
~Ania~
United Kingdom
przykładowa (wybrana) okolica/dzielnica
Explanation:
... badanie problemów i rozwiązań w trzech wybranych dzielnicach w których istnieje wysoki poziom zachowań antyspołecznych.
Selected response from:

TadeuszWojtasik
Grading comment
Dziekuje, mysle ze ta odpowiedz najbardziej mi odpowiada poniewaz chcialam uniknac uzycia angielskiego slowa "casestudy" w tlumaczeniu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +13 lokalizacje objete badaniem typu case study
Agnieszka Hamann
3 +1przykładowa (wybrana) okolica/dzielnicaTadeuszWojtasik
3reprezentatywna grupa trzech okolic/dzielnic
Przemyslaw Podmostko


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
przykładowa (wybrana) okolica/dzielnica


Explanation:
... badanie problemów i rozwiązań w trzech wybranych dzielnicach w których istnieje wysoki poziom zachowań antyspołecznych.

TadeuszWojtasik
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Dziekuje, mysle ze ta odpowiedz najbardziej mi odpowiada poniewaz chcialam uniknac uzycia angielskiego slowa "casestudy" w tlumaczeniu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Przemyslaw Podmostko
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
reprezentatywna grupa trzech okolic/dzielnic


Explanation:
Może to się na coś przyda też. Raczej nie można powiedzieć chyba 'trzy reprezentatywne dzielnice' bo to wskazywało by raczej na ich wygląd, stan majątkowy ludzi, którzy je zamieszkują.

Przemyslaw Podmostko
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
3 lokalizacje objete badaniem typu case study


Explanation:
hth

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2008-03-11 11:00:53 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

zaleznie od dziedziny:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Case_study
http://pl.wikipedia.org/wiki/Studium_przypadku_(psychologia)

Agnieszka Hamann
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
25 mins

neutral  Przemyslaw Podmostko: Jeśli nie ma dokładnego ekwiwalentu dla 'case study' to na pewno można to przynajmniej sparafrazować. W tej formie brzmi to trochę plastikowo.
1 hr
  -> niby jest 'studium przypadku', ale i tak mowi sie 'case study' i kazdy od razu wie, o co chodzi, a nad tym polskim wyrazeniem to sie trzeba zastanowic, co to jest. Moim zdaniem :-)