KudoZ home » English to Polish » Government / Politics

CRB check

Polish translation: sprawdzenie w centralnym rejestrze skazanych (niekaralnosci kandydata)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:CRB check
Polish translation:sprawdzenie w centralnym rejestrze skazanych (niekaralnosci kandydata)
Entered by: Miroslawa Jodlowiec

13:49 Dec 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Government / Politics / UK - Banking and Post Office
English term or phrase: CRB check
criminal records bureau

solicited by many government and agencies from their new employees
Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
sprawdzenie w centralnym rejestrze skazanych
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-12-03 14:09:26 GMT)
--------------------------------------------------

Obsadę kadrową zapewniającą ciągłość funkcjonowania kolektury,
wraz z potwierdzoną przez Centralny Rejestr skazanych niekaralnością kandydata.
Selected response from:

Dominika Schoenborn
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sprawdzenie w centralnym rejestrze skazanych
Dominika Schoenborn
4sprawdzenie w kartotece skazanych
bartek


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
crb check
sprawdzenie w kartotece skazanych


Explanation:
Criminal Records Bureau
czyli sprawdzanie karalności

KSiTA (Kartoteka Skazanych i tymczasowo Aresztowanych). Moduły systemu:
CKSiTA (sprzedawany tylko w ramach systemu) [Bonair SA ] ... ...
www.kadry.info.pl/produkty/rob_387.htm

http://www.crb.gov.uk/

bartek
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 289

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
crb check
sprawdzenie w centralnym rejestrze skazanych


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2004-12-03 14:09:26 GMT)
--------------------------------------------------

Obsadę kadrową zapewniającą ciągłość funkcjonowania kolektury,
wraz z potwierdzoną przez Centralny Rejestr skazanych niekaralnością kandydata.


Dominika Schoenborn
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziekuje!