KudoZ home » English to Polish » Government / Politics

government business

Polish translation: zamówienia rządowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:government business
Polish translation:zamówienia rządowe
Entered by: maziak

18:44 Feb 21, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Government / Politics / law
English term or phrase: government business
Mam wątpliwość - czy to jako prace parlamentarne czy też jako zamówienia rządowe. Bez kontekstu
maziak
zamówienia rządowe
Explanation:
???

Nie ma tak, że nie ma kontekstu. Spadło Ci slowo z sufitu?
Selected response from:

Andrzej Lejman
Grading comment
Dziękuję za pomoc - było bez kontekstu bo było to w spisie treści a ja tłumaczyłam część dużego dokumentu nie mając możliwościkonsultacji z osobą która robiła resztę. Okazało się że chodzi właśnie o zamówienia.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1sprawy rzadowe
grzes
3 +1zamówienia rządowe
Andrzej Lejman


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zamówienia rządowe


Explanation:
???

Nie ma tak, że nie ma kontekstu. Spadło Ci slowo z sufitu?

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję za pomoc - było bez kontekstu bo było to w spisie treści a ja tłumaczyłam część dużego dokumentu nie mając możliwościkonsultacji z osobą która robiła resztę. Okazało się że chodzi właśnie o zamówienia.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adam Lankamer
12 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
sprawy rzadowe


Explanation:
zgaduje oczywiscie

grzes
United States
Works in field
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
3 hrs