KudoZ home » English to Polish » Human Resources

maintaining personal networks

Polish translation: utrzymywanie / zachowanie / prowadzenie (dostępu do) prywatnych sieci


14:18 May 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: maintaining personal networks
maintaining personal networks
REnata
Polish translation:utrzymywanie / zachowanie / prowadzenie (dostępu do) prywatnych sieci
Explanation:
cokolwiek mialoby to znaczyc :-)
Selected response from:

bartek
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1utrzymywanie / zachowanie / prowadzenie (dostępu do) prywatnych sieci
bartek
3utrzymywanie sieci osobistych kontaktówGregF


Discussion entries: 4





  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
utrzymywanie / zachowanie / prowadzenie (dostępu do) prywatnych sieci


Explanation:
cokolwiek mialoby to znaczyc :-)

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 322

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Infotradus: ale niezbędny jest szerszy kontakt
1 hr

38 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
utrzymywanie sieci osobistych kontaktów


Explanation:
jeśli kontekst na to pozwala, to chyba można pominąć słówko "osobiste"

http://216.239.59.104/search?q=cache:ZF_YowbDrLYJ:www.wspiz....


--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2005-05-24 14:58:02 GMT)
--------------------------------------------------

albo \"sieci\"

GregF
Native speaker of: Native in PolishPolish