KudoZ home » English to Polish » Human Resources

generalist

Polish translation: specjalista ds personalnych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:generalist
Polish translation:specjalista ds personalnych
Entered by: Agnieszka Zmuda

16:57 Jul 26, 2005
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: generalist
If you have any questions, please feel free to call your local Human Resources Generalist.
xxxnnowak
specjalista ds personalnych
Explanation:
raczej taki w małej firmie, zajmujący się wszystkimi sprawami personalnymi - od administrowania teczkami osobowymi po rekrutację

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 23 mins (2005-07-26 21:21:10 GMT)
--------------------------------------------------

Tak myślę sobie jeszcze, że w przypadku dużej firmy, która np. ma główną siedzibę w X, a parę lokalnych oddziałów w Y, Z itd., gdzie są osoby odpowiedzialne \"lokalnie\" za sprawy personalne, to \"KOORDYNATOR ds personalnych\" może być lepszym określeniem niż \"specjalista/asystent/administrator\" [ds personalnych]
Selected response from:

Agnieszka Zmuda
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2specjalista ds personalnych
Agnieszka Zmuda
4referent HR
bartek


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
referent HR


Explanation:
http://www.proz.com/kudoz/613455

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 322

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
specjalista ds personalnych


Explanation:
raczej taki w małej firmie, zajmujący się wszystkimi sprawami personalnymi - od administrowania teczkami osobowymi po rekrutację

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 23 mins (2005-07-26 21:21:10 GMT)
--------------------------------------------------

Tak myślę sobie jeszcze, że w przypadku dużej firmy, która np. ma główną siedzibę w X, a parę lokalnych oddziałów w Y, Z itd., gdzie są osoby odpowiedzialne \"lokalnie\" za sprawy personalne, to \"KOORDYNATOR ds personalnych\" może być lepszym określeniem niż \"specjalista/asystent/administrator\" [ds personalnych]

Agnieszka Zmuda
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 125
Grading comment
Dziękuję.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jussi Rosti
8 hrs
  -> Dziękuję, Jussi

agree  Infotradus
21 hrs
  -> Wielkie dzięki