KudoZ home » English to Polish » Human Resources

a sense of urgency and empowerment

Polish translation: swiadomosc waznosci realizowanych zadan i wiara w siebie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:a sense of urgency and empowerment
Polish translation:swiadomosc waznosci realizowanych zadan i wiara w siebie
Entered by: legato

15:52 Oct 20, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: a sense of urgency and empowerment
What we value at XXX:
4. A sense of urgency and empowerment at all levels of the organization
5. Clear transparent two-way communication

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to poczucie pilności i samodzielności, ale nie brzmi to zbyt ciekawie!
Katarzyna Landsberg-Polubok
swiadomosc waznosci realizowanych zadan i wiara w siebie
Explanation:
Troche w inna strone
Selected response from:

legato
United States
Grading comment
dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5sens naglosci oraz poczucie odpowiedzialnosci co do decydowania
Lota
5poczucie pilnosci wykonywanych zadan i swiadomosc kompetencji
SlawekW
3zaangażowanie i odpowiedzialność
allp
3swiadomosc waznosci realizowanych zadan i wiara w siebielegato
3silne poczucie obowiązku i świadomość posiadania uprawnień do wykonywania powierzonych zadań
IwonaASzymaniak


Discussion entries: 3





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
sens naglosci oraz poczucie odpowiedzialnosci co do decydowania


Explanation:
nie uzylabym "pilnosci" bo to rowniez oznacza "dilligence".
Empowerement oznacza, ze dana osoba czuje sie odpowiedzialna oraz zdolna do podejmowania decyzji.

Lota
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish

56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
poczucie pilnosci wykonywanych zadan i swiadomosc kompetencji


Explanation:
a tez se piatke walne, co sie bede...:)

SlawekW
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 46

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
swiadomosc waznosci realizowanych zadan i wiara w siebie


Explanation:
Troche w inna strone

legato
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44
Grading comment
dziekuje!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
silne poczucie obowiązku i świadomość posiadania uprawnień do wykonywania powierzonych zadań


Explanation:
strasznie mi to empowerment długie wyszło;
jak pisałam wyżej trudno sobie z tym poradzić, zwłaszcza, że ten Twój tekst zakresu HR zakłada w moim odczuciu i z tym fragmentów, które nam dajesz istnienie organizacji zatrudniającej zastępy aniołów lub ludzi bliskich ideałowi, a takich nie ma. Wszystko to z lekka fałszywie brzmi i czlowiek się wewnętrznie temu sprzeciwia. To trochę jak "dobra nowina" dla HR.

--------------------------------------------------
Note added at 13 hrs (2006-10-21 05:18:15 GMT)
--------------------------------------------------

i przekonanie o możliwości wykonania powierzonych zadań
lub jak Sławek, ale z drobnym uzupełnieniem świadomość posiadania odpowiednich kompetencji

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 72

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaangażowanie i odpowiedzialność


Explanation:
'sense' już bym tu sobie darowała

allp
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 27