KudoZ home » English to Polish » Human Resources

commit

Polish translation: zobowiązać się do stosowania


17:30 Oct 21, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: commit
W jakim sensie jest tutaj użyte commit? "zobowiązać się do czegoś" nijak mi nie pasuje do reszty:

Manager and Employee agree and commit:
Primary responsibilities
Individual Goals
Organizational values
Competencies strengths and areas of development

Manager and Employee agree and commit:
Strengths/areas of development with respect to current position/role
Development action plan
Next steps
Intermittent progress checks
Katarzyna Landsberg-Polubok
Polish translation:zobowiązać się do stosowania
Explanation:
stosować,

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-10-21 17:48:37 GMT)
--------------------------------------------------

przyjąć do stosowania

--------------------------------------------------
Note added at 2 days14 hrs (2006-10-24 07:51:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję :)
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2zobowiązać się do stosowania
IwonaASzymaniak
4 -1przeznaczyć
Alex Pszczola


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
przeznaczyć


Explanation:
Za słownikiem Oxford:
commit
3. (assign) przeznacz|yć, -ać [money, time] (to na coś); all our funds are already committed wszystkie nasze fundusze są już rozdysponowane

Example sentence(s):
  • 3. (assign) przeznacz|yć, -ać [money, time] (to na coś); all our funds are already committed wszystkie nasze fundusze są już rozdysponowane
Alex Pszczola
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  petrolhead: nie w tym kontekście
6 mins

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
zobowiązać się do stosowania


Explanation:
stosować,

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2006-10-21 17:48:37 GMT)
--------------------------------------------------

przyjąć do stosowania

--------------------------------------------------
Note added at 2 days14 hrs (2006-10-24 07:51:59 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

dziękuję :)

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 72
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead: ... do stosowania/realizowania itp.
17 mins

agree  Agnieszka Zmuda
13 hrs