KudoZ home » English to Polish » Human Resources

To assist in...selling... with account executives

Polish translation: współpracować .... z przedstawicielami handlowymi...przy sprzedaży


12:50 Mar 16, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / job description
English term or phrase: To assist in...selling... with account executives
Z zakresu obowiązków dyrektora ds operacyjnych. Jakoś rozjeżdża mi się to zdanie - głównie składniowo. Mój zleceniodawca jest pełnokrwistym Amerykaninem, ale lubi używać skrótów myślowych i czasem na papierze też mu się skraca :) Ratunku!

To assist in selling ROI evaluation of training solutions with account executives
Agnieszka Zmuda
Poland
Polish translation:współpracować .... z przedstawicielami handlowymi...przy sprzedaży
Explanation:
współpracować z przedstawicielami handlowymi / kierownikami ds. sprzedaży (account executives) przy sprzedaży systemów ewaluacji programów szkoleniowych opartych o wskaźnik zwrotu z inwestycji
Selected response from:

yastee
Grading comment
Chyba jakoś blisko tego... Dziękuję :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1współpracować .... z przedstawicielami handlowymi...przy sprzedażyyastee
4jak niżejRoman Kozierkiewicz


Discussion entries: 4





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to assist in...selling... with account executives
jak niżej


Explanation:
Pomagać w dostarczaniu materiałów szkoleniowych w zakresie wyceny ROI (return on investment - rentowność inwestycji lub lokat) dla osób prowadzących rachunki firm.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 175

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
to assist in...selling... with account executives
współpracować .... z przedstawicielami handlowymi...przy sprzedaży


Explanation:
współpracować z przedstawicielami handlowymi / kierownikami ds. sprzedaży (account executives) przy sprzedaży systemów ewaluacji programów szkoleniowych opartych o wskaźnik zwrotu z inwestycji

yastee
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
Chyba jakoś blisko tego... Dziękuję :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: a może te programy mają uczyć metodologii ROI??? ale początek jest dobry; kierownikami raczej
3 mins
  -> dzięki, może to miał na myśli, ale napisał jakby chciał uczyć klientów jak oceniać "obce" programy szkoleniowe --> ponieważ ROI wyjdzie słabe (założenie), tzn obce programy szkoleniowe są do niczego --> niech kupią nasz program