KudoZ home » English to Polish » Human Resources

Government Security Questionnaire

Polish translation: ankieta bezpieczeństwa osobowego


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Government Security Questionnaire
Polish translation:ankieta bezpieczeństwa osobowego
Entered by: yastee

19:29 Mar 20, 2007
English to Polish translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: Government Security Questionnaire
this form requires completion in seeking security clearance

jak to ładnie nazwać po polsku?
Anna Adamczak
Poland
ankieta bezpieczeństwa osobowego
Explanation:
zdaje się, że tak się teraz nazywa kwit, który trzeba wypełnić, aby dostać poświadczenie bezpieczeństwa (dostęp do info niejawnych)
poniżej strona ABW i wzory ankiet do pobrania:

http://www.abw.gov.pl/Oin_bo/bez_os.htm

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-03-20 19:50:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://cso.cxo.pl/artykuly/52802.html
Selected response from:

yastee
Grading comment
dzieki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ankieta dla osób pracujących w instytucjach bezpieczeństwa publicznegoRoman Kozierkiewicz
3ankieta bezpieczeństwa osobowegoyastee


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
government security questionnaire
ankieta bezpieczeństwa osobowego


Explanation:
zdaje się, że tak się teraz nazywa kwit, który trzeba wypełnić, aby dostać poświadczenie bezpieczeństwa (dostęp do info niejawnych)
poniżej strona ABW i wzory ankiet do pobrania:

http://www.abw.gov.pl/Oin_bo/bez_os.htm

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2007-03-20 19:50:34 GMT)
--------------------------------------------------

http://cso.cxo.pl/artykuly/52802.html

yastee
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
dzieki
Notes to answerer
Asker: dziekuje


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
government security questionnaire
ankieta dla osób pracujących w instytucjach bezpieczeństwa publicznego


Explanation:
Przydałby się szerszy kontekst, bowiem mam wątpliwośc czy przeniesienie dziwnego języka w postaci "ankieta bezpieczeństwa osobowego" na grunt innego kraju jest słuszne - co to jest "bezpieczeństwo osobowe", przecież to nie jest "personal security". Instytucje "government security" mogą obejmować: wojsko, policję, wywiad czy kontrwywiad.

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 175