KudoZ home » English to Polish » Human Resources

stakeholder pension scheme

Polish translation: program emerytalny dla interesariuszy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stakeholder pension scheme
Polish translation:program emerytalny dla interesariuszy
Entered by: olijah

23:21 Mar 22, 2007
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Human Resources / employment contract
English term or phrase: stakeholder pension scheme
There is a stakeholder pension scheme applicable to your employment. A Pensions Scheme contracting-out certificate is not in force in respect to your employment.
szczerze mowiac, to nie rozumiem z tego nic kompletnie :-(((
olijah
program emerytalny dla interesariuszy
Explanation:
pracownicy są jedną z grup interesariuszy
pension scheme - bez dwóch zdań "program emerytalny"
a może z szerszego kontekstu wynika, iż chodzi po prostu o "pracowniczy program emerytalny"
Selected response from:

Wojciech Wołoszyk
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3odpowiedzi poniżej
inmb
3program emerytalny dla interesariuszy
Wojciech Wołoszyk


Discussion entries: 2





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
program emerytalny dla interesariuszy


Explanation:
pracownicy są jedną z grup interesariuszy
pension scheme - bez dwóch zdań "program emerytalny"
a może z szerszego kontekstu wynika, iż chodzi po prostu o "pracowniczy program emerytalny"

Wojciech Wołoszyk
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: THANK YOU


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odpowiedzi poniżej


Explanation:
Pierwsze zdanie: nie wiem dlaczego zastosowano "stakeholder", ale skoro już tak jest to proponuję to oddać jako "zainteresowane strony" (nie posunąłbym się do "interesariuszy" w odniesieniu do pracowników i w takim kontekście)
A więc np.
Spółka prowadzi program emerytalny dla zainteresowanych stron, który ma zastosowanie w przypadku Pana/ Pani umowy (albo do którego może Pan / Pani przystąpić).

Drugie zdanie proponuję (wydaje mi sie, że o to właśnie chodzi):
Zaświadczenie o wyłączeniu z państwowego systemu składek ubezpieczeniowych [contracting-out certificate] nie obowiązuje w odniesieniu do Pana/Pani umowy o pracę.

inmb
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 114