KudoZ home » English to Polish » Human Resources

Shortage of work and redundancy policy

Polish translation: polityka zwolnień oraz ograniczania zatrudnienia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Shortage of work and redundancy policy
Polish translation:polityka zwolnień oraz ograniczania zatrudnienia
Entered by: Janusz Kaminski

15:49 Mar 25, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: Shortage of work and redundancy policy
fraza pojawia się w "Regulaminie pracowniczym". Jka rozumiem redundancy to "ograniczenie etatów", ale jak ładnie ująć "Shortage of work" w tego typu dokumentach?
Janusz Kaminski
Latvia
polityka zwolnień oraz ograniczania zatrudnienia
Explanation:
propozycja
Selected response from:

yastee
Grading comment
najbardziej pasuje do mojego kntekstu, serdecznie dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4ograniczona podaż pracy i ograniczenie zatrudnienia
Marian Krzymiński
3limity zatrudnienia i polityka zwolnieńKatarzyna Kolenda
3polityka zwolnień oraz ograniczania zatrudnieniayastee


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
shortage of work and redundancy policy
ograniczona podaż pracy i ograniczenie zatrudnienia


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shortage of work and redundancy policy
polityka zwolnień oraz ograniczania zatrudnienia


Explanation:
propozycja

yastee
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18
Grading comment
najbardziej pasuje do mojego kntekstu, serdecznie dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
shortage of work and redundancy policy
limity zatrudnienia i polityka zwolnień


Explanation:
(IMHO too ;)

Katarzyna Kolenda
Native speaker of: Native in PolishPolish