KudoZ home » English to Polish » Human Resources

legal defensibility

Polish translation: możliwość usprawiedliwienia/uzasadnienia prawnego/na gruncie prawa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:legal defensibility
Polish translation:możliwość usprawiedliwienia/uzasadnienia prawnego/na gruncie prawa
Entered by: Maciek Drobka

07:08 Sep 21, 2007
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: legal defensibility
Jeden z powodów, dla których przeprowadzane są badania walidacyjne narzędzi selekcyjnych:

Providing evidence to support the **legal defensibility** of the selection system in [kraj]
Agnieszka Zmuda
Poland
możliwość usprawiedliwienia/uzasdnienia prawnego/na gruncie prawa
Explanation:
...obowiązującego w danym kraju

Propozycja laika.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-21 09:46:27 GMT)
--------------------------------------------------

Ups, 'uzasadnienia' miało być rzecz jasna.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję obu Odpowiadającym, wybieram wersję z "uzasadnieniem"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1możliwość usprawiedliwienia/uzasdnienia prawnego/na gruncie prawa
Maciek Drobka
3mozliwosc obrony prawnej/szansa na obrone prawna
CalBoy


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mozliwosc obrony prawnej/szansa na obrone prawna


Explanation:
moze tak

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
możliwość usprawiedliwienia/uzasdnienia prawnego/na gruncie prawa


Explanation:
...obowiązującego w danym kraju

Propozycja laika.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-09-21 09:46:27 GMT)
--------------------------------------------------

Ups, 'uzasadnienia' miało być rzecz jasna.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 242
Grading comment
Dziękuję obu Odpowiadającym, wybieram wersję z "uzasadnieniem"

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato
10 hrs
  -> dziękuję