KudoZ home » English to Polish » Human Resources

thought leadership event

Polish translation: konferencja (dotycząca) świadomego przywództwa


17:35 Feb 18, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: thought leadership event
Kontekst:

XXX, a human capital management specialist, hosted a thought leadership event in London.


Wiem, co znaczy "thought leadership", ale jakoś nie umiem tego zgrabnie złożyć w całość z "event" :((. Bardzo proszę o pomoc.
milunia
Polish translation:konferencja (dotycząca) świadomego przywództwa
Explanation:
Inna możliwość.
Selected response from:

Maciek Drobka
Poland
Grading comment
Dziękuję :).
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4konferencja/spotkanie dotyczące myślowego przywództwa biznesu
Andrew Stanleyson
3konferencja/publiczna dyskusja na temat myśli przywódczej (w obszarze zarządzania)TLUMACZ77
3konferencja (dotycząca) świadomego przywództwa
Maciek Drobka
2spotkanie w sprawach świadomego przywództwa/spotkanie/zlot świadomych przywódców
Andrew Stanleyson


Discussion entries: 13





  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
spotkanie w sprawach świadomego przywództwa/spotkanie/zlot świadomych przywódców


Explanation:
Low, bo event to event, spotkanie, konferencja, itp, zebranie, ZLOT ale ci "świadomi przywódcy" nie bardzo mi w ogóle brzmi, sorry,

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11
Notes to answerer
Asker: Miałam podobne pomysły i też mi to nie bardzo pasowało :(. Szukałam także w Google i różnych słownikach, bo zawsze staram się znaleźć dany zwrot sama, żeby niepotrzebnie nie zawracać tutaj głowy :). Ale dzięki za dobre chęci, jeszcze mam trochę czasu, może coś mnie oświeci, albo ktoś tutaj podsunie jakiś inny pomysł.


48 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konferencja (dotycząca) świadomego przywództwa


Explanation:
Inna możliwość.

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 242
Grading comment
Dziękuję :).

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
konferencja/spotkanie dotyczące myślowego przywództwa biznesu


Explanation:
bliżej, ciepło

Andrew Stanleyson
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
konferencja/publiczna dyskusja na temat myśli przywódczej (w obszarze zarządzania)


Explanation:
jw

--------------------------------------------------
Note added at   18 godz. (2008-02-19 12:12:08 GMT)
--------------------------------------------------

uzupełniana jednocześnie częstokroć o demonstrację praktycznej wiedzy w tym zakresie

TLUMACZ77
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16