KudoZ home » English to Polish » Human Resources

Provide better value for money

Polish translation: zapewniać korzystne ceny


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Provide better value for money
Polish translation:zapewniać korzystne ceny
Entered by: Kinga Palczewska

16:32 Feb 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Human Resources
English term or phrase: Provide better value for money
Provide better value for money spent on programs and services
z ulotki informacyjnej
Kathy O
Canada
zapewniać korzystne ceny
Explanation:
czyli: zapewniać (ew. oferować") korzystne ceny programów i usług
Selected response from:

Kinga Palczewska
Grading comment
To najbardziej mi pasuje do kontekstu
Dzieki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zapewniać/oferować efektywniejsze/właściwsze/lepsze wykorzystaniePolangmar
4oferować wyższą jakość za rozsądną/tą samą cenę
Witold Chocholski
4zapewnić lepszy stosunek ceny do korzyści
Adam Lankamer
3zapewniać korzystne ceny
Kinga Palczewska


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
provide better value for money
zapewnić lepszy stosunek ceny do korzyści


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 375

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
provide better value for money
oferować wyższą jakość za rozsądną/tą samą cenę


Explanation:
ew. w rozsądnej/dobrej/takiej samej etc cenie. Nie wiem jaki tam kontekst. Może coś się uda dopasować.
To hasło o bardziej marketingowym, reklamowym wydźwięku niż ścisłym, więc chyba nie trzeba być bardzo dosłownym. IMHO :-)

Witold Chocholski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36

33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
provide better value for money
zapewniać korzystne ceny


Explanation:
czyli: zapewniać (ew. oferować") korzystne ceny programów i usług

Kinga Palczewska
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
To najbardziej mi pasuje do kontekstu
Dzieki :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
provide better value for money
zapewniać/oferować efektywniejsze/właściwsze/lepsze wykorzystanie


Explanation:
zapewniać efektywniejsze/właściwsze wykorzystanie funduszy/środków przeznaczonych/wydawanych/otrzymanych
LUB
zapewniać efektywniejszy/właściwszy rozdział/podział funduszy/środków przeznaczonych/wydawanych/otrzymanych

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 807