KudoZ home » English to Polish » Human Resources

operation support rep

Polish translation: pracownik działu operacyjnego


11:21 Mar 30, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / professions/occupations
English term or phrase: operation support rep
nazwa zawodu po prostu - bez kontekstu - bo widnieje na świadectwie małż.
ascaris
Polish translation:pracownik działu operacyjnego
Explanation:
Dzial operacyjny w firmie to tzw 'back office', pracownicy raczej nie maja bezposredniego kontaktu z klientem, a wspieraja tych pracownikow firmy, ktorzy go maja.
Srednia pewnosc, poniewaz widze dzial operacyjny na polskich stronach, ale nie widze zadych szczegolnych tytulow pracownikow. Byc moze jest to 'pracownik administracyjny'
Selected response from:

Bubz
Grading comment
dzięki - myślę że to tłumaczenie bardziej odpowiada temu stanowisku
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pracownik działu operacyjnegoBubz
3pracownik działu obsługi klienta
Jarosław Napierała


  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pracownik działu obsługi klienta


Explanation:
z tego tak niby wynika:

Operations Support Rep, Portland, ME at Time Warner Cable (Portland, ME) (Job)
Email this
DUTIES / RESPONSIBILITIES: Perform clerical support functions for the customer service department. Process payments, correspondence and adjustments, run report, pick up and[...]

Jarosław Napierała
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pracownik działu operacyjnego


Explanation:
Dzial operacyjny w firmie to tzw 'back office', pracownicy raczej nie maja bezposredniego kontaktu z klientem, a wspieraja tych pracownikow firmy, ktorzy go maja.
Srednia pewnosc, poniewaz widze dzial operacyjny na polskich stronach, ale nie widze zadych szczegolnych tytulow pracownikow. Byc moze jest to 'pracownik administracyjny'

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 81
Grading comment
dzięki - myślę że to tłumaczenie bardziej odpowiada temu stanowisku