KudoZ home » English to Polish » Human Resources

fees

Polish translation: gratyfikacje pieniężne w formie innej niż gotówka


11:38 Jul 3, 2008
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / etyka
English term or phrase: fees
Fragment szkolenia dla pracowników na temat postępowania w przypadku dostawania prezentów od kontrahentów.

kontekst:
Unacceptable gifts include:
• fees or cash
• gift certificates/cards to non-retail establishments

Na razie mam 'honoraria i gotówka', ale może ktoś zna jakieś lepsze/dokładniejsze określenie.
Aniuta_ZG
Polish translation:gratyfikacje pieniężne w formie innej niż gotówka
Explanation:
w opzycji do tego cash...

propozycja
Selected response from:

Maciej Andrzejczak
Poland
Grading comment
Dziękuję:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1gratyfikacje pieniężne w formie innej niż gotówka
Maciej Andrzejczak
4wynagrodzenie/płatności
Adam Lankamer


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wynagrodzenie/płatności


Explanation:
tutaj tak bym proponował

Adam Lankamer
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 375

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
gratyfikacje pieniężne w formie innej niż gotówka


Explanation:
w opzycji do tego cash...

propozycja

Maciej Andrzejczak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 61
Grading comment
Dziękuję:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  inmb: gratyfikacje finansowe (=pieniężne w formie innej niż gotówka)?
28 mins