ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Human Resources

work times vs. hours of work

Polish translation: godziny pracy (od ... do ...) a czas pracy (liczba godzin)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:work times vs. hours of work
Polish translation:godziny pracy (od ... do ...) a czas pracy (liczba godzin)
Entered by: cquest

11:52 Jul 23, 2008
English to Polish translations [PRO]
Human Resources / contract of employment
English term or phrase: work times vs. hours of work
to drugie, to oczywiście godziny pracy, ale czym będzie to pierwsze?
W umowie obydwa punkty są tak samo określone: "variable, according to need", więc niewiele wynika.

Pewnie chodzi o porę dnia (praca dzienna, nocna), ale jak to ładnie nazwać ?
cquest
godziny pracy a czas pracy
Explanation:
work times - godziny pracy, np.od 9 do 17 lub 12/12 itd.
hours of work - liczba przepracowanych godzin, np. 8 dziennie
Selected response from:

bamaco
Grading comment
Wybór nie był łatwy, bo prawie wszystkie odpowiedzi są OK, ale ta najbardziej mi pasowała. Dziękuję wszystkim :-)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2czas pracy vs liczba godzin pracylui73
5godziny pracy a czas pracybamaco
4harmonogram pracy vs. godziny pracyBubz
4czas rozpoczęcia i czas trwania
Michal Kozlowski
4tryb pracy - godziny pracyPolangmar


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tryb pracy - godziny pracy


Explanation:
Może tak.

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 795

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
czas pracy vs liczba godzin pracy


Explanation:
np tak

lui73
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Kissik
43 mins
  -> thx:)

agree  skisteeps
3 hrs
  -> thx:)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
czas rozpoczęcia i czas trwania


Explanation:
.

Michal Kozlowski
Native speaker of: Native in PolishPolish

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
godziny pracy a czas pracy


Explanation:
work times - godziny pracy, np.od 9 do 17 lub 12/12 itd.
hours of work - liczba przepracowanych godzin, np. 8 dziennie


    Reference: http://www.bosch-career.de/content/language2/html/2493.asp
bamaco
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Wybór nie był łatwy, bo prawie wszystkie odpowiedzi są OK, ale ta najbardziej mi pasowała. Dziękuję wszystkim :-)

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
harmonogram pracy vs. godziny pracy


Explanation:
Wszyscy wiemy o co chodzi, jeszcze jedna wersja

Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 77