KudoZ home » English to Polish » Human Resources

award submissions

Polish translation: przyznanie realizacji


10:43 Feb 6, 2009
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Human Resources
English term or phrase: award submissions
pogubiłam się trochę w takim oto zdaniu (fragment opisu zakresu obowiązków na stanowisku PR & campaign executive):
Development and management of European Product placement, *Award submissions* and review sample programme
Agnieszka Maniakowska
Poland
Polish translation:przyznanie realizacji
Explanation:
moim zdaniem osoba ta decyduje w którym programie ma być pokazany dany wyrób (wcześniej jest o 'product placement'); czyli osoba ta przynaje (przydziela) realizację danemu programowi, a później sprawdza jak dany program sobie radzi (review sample program)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4przyznanie realizacjiMarek Daroszewski (MrMarDar)
3przedkładanie kandydatów do nagród
CalBoy
2podać [produkt] do [otrzymania] nagrody
geopiet


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
podać [produkt] do [otrzymania] nagrody


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2009-02-06 11:03:19 GMT)
--------------------------------------------------

albo raczej mieć do czynienia z tymi "podaniami"

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 108
Notes to answerer
Asker: dziękuję, właśnie w tym kierunku myślała, tyle, że zdanie samo w sobie jest chyba językowo słabe


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
przedkładanie kandydatów do nagród


Explanation:
moze tak

CalBoy
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: dziękuję


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
przyznanie realizacji


Explanation:
moim zdaniem osoba ta decyduje w którym programie ma być pokazany dany wyrób (wcześniej jest o 'product placement'); czyli osoba ta przynaje (przydziela) realizację danemu programowi, a później sprawdza jak dany program sobie radzi (review sample program)


Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166
Grading comment
dziękuję
Notes to answerer
Asker: dziękuję za świeże spojrzenie