ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » English to Polish » Human Resources

sunrise meeting

Polish translation: odprawa (poranna)

21:09 Feb 20, 2012
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources
English term or phrase: sunrise meeting
Witam,

tłumaczę poradnik dla menedżerów nt. tego, w jaki sposób powinni wyznaczać cele pracownikom
oto kontekst:
Schedule short, 10-minute "sunrise meetings" to provide clarity on transactional matters: prioritize, identify problems, and communicate progress.

Z góry dziekuję za pomoc
barbalis
Poland
Polish translation:odprawa (poranna)
Explanation:
tak mi się po głowie pałęta, na wzór odpraw w szpitalach na przykład
Selected response from:

Karolina Kalisz
United Kingdom
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2odprawa (poranna)
Karolina Kalisz
3poranne zebranieAllda
Summary of reference entries provided
4. Motywacja
geopiet

Discussion entries: 1





  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
odprawa (poranna)


Explanation:
tak mi się po głowie pałęta, na wzór odpraw w szpitalach na przykład

Karolina Kalisz
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Roman Kozierkiewicz
7 mins

agree  Katarzyna Landsberg-Polubok
11 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poranne zebranie


Explanation:
http://praca.eniro.pl/2011/04/nowy-pracownik-–-to-lubie/

Co się dzieje podczas pierwszego dnia pracy w regionie? Po pierwszym „Cześć!” i krótkiej luźnej rozmowie zapraszam nowego konsultanta na krótkie poranne zebranie. Przedstawiam go pozostałym członkom zespołu. Dzisiaj Tomek uczestniczy w zebraniu wyłącznie w roli widza. Daje mu to wiedzę jak zaczyna się każdy dzień w firmie. Po zakończeniu zebrania przychodzi czas na wycieczkę – oprowadzam nowego pracownika po firmie, przedstawiając ...

Allda
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 18




Reference comments


5 hrs peer agreement (net): +1
Reference: 4. Motywacja

Reference information:
Codzienne krótkie poranne odprawy pracowników są dla nich świetnym impulsem do działania. Pomagają też każdemu z osobna trzymać się planów i doskonalić swoje umiejętności. Dobrze wykorzystać je na przypomnienie o ważnych zadaniach, czy spotkaniach. Można też wyznaczać szczególne zagadnienia, na których należy się skupiać w konkretne dni – na przykład dopracowywanie powitań, rozpisywanie ofert itp.


http://www.reklama.pl/news/klient-dobrze-obsluzony-to-klient...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Roman Kozierkiewicz
19 hrs