KudoZ home » English to Polish » Human Resources

outreach coordinator

Polish translation: koordynator terenowy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:outreach coordinator
Polish translation:koordynator terenowy
Entered by: Magda Dziadosz

15:48 Jul 7, 2003
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Human Resources
English term or phrase: outreach coordinator
This is the title of the person that cooperates with different businesses, different unions and she represents out office outside. I\'m translating a letter from English into Polish for her and she signed the letter \"outreach coordinator\".
Joanna
koordynator terenowy
Explanation:
jeśli ta pani nie zajmuje się niesieniem pomocy, to może być to także po prostu koordynator pracy w terenie.
outreach
noun [U]
an effort to bring services or information to people where they live or spend time
http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=outreach*1 0&...
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4koordynator terenowy
Magda Dziadosz
4koordynator pomocy otwartej
Andrzej Lejman


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koordynator pomocy otwartej


Explanation:
„Zdrowa Szkoła a Narkotyki”, który okazał się skuteczny w hamowaniu rozpowszechnienia alkoholu i
marihuany w szkołach objętych tym programem. Co najmniej kilka organizacji rozpowszechnia materiały
drukowane w coffee shops i miejscach spotkań młodzieży. W czasopismach ukazują się regularne
ogłoszenia o miejscach pomocy. Działają telefony zaufania. W ostatnim czasie przeprowadzono w
mediach trzy kampanie prewencyjne. Prewencję uprawia się w internecie. Rozwijane są programy
pomocy otwartej (outreach i terapeuci uliczni). Profesjonalne grupy oferują posiłki, napoje, udostępniają
toalety i prysznice, udzielają porad, oferują czyste strzykawki i prezerwatywy. We wszystkich dużych
miastach prowadzona jest wymiana strzykawek, udziela się konsultacji w sprawach HIV i żółtaczki
wszczepiennej.


jeśli już koniecznie musi być przetłumaczone...


    Reference: http://www.ipin.edu.pl/ain/2002/2/t15n2_4.pdf
Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 18

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
koordynator terenowy


Explanation:
jeśli ta pani nie zajmuje się niesieniem pomocy, to może być to także po prostu koordynator pracy w terenie.
outreach
noun [U]
an effort to bring services or information to people where they live or spend time
http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=outreach*1 0&...


    Reference: http://dictionary.cambridge.org/define.asp?key=outreach*1+0&...
Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 52
Grading comment
Thank you.