KudoZ home » English to Polish » Human Resources

New Hire Form

Polish translation: Formularz zatrudnienia nowego pracownika


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:New Hire Form
Polish translation:Formularz zatrudnienia nowego pracownika
Entered by: MonikaSojka

09:29 Jul 9, 2003
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Human Resources / employment
English term or phrase: New Hire Form
Formularz nowego pracownika?
MonikaSojka
United Kingdom
formularz zatrudnienia
Explanation:
propzycja
Selected response from:

hadraadae
Grading comment
dziekuje serdecznie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2formularz zatrudnieniahadraadae
2kwestionariusz osobowy
Teresa Jaczewska


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
formularz zatrudnienia


Explanation:
propzycja

hadraadae
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziekuje serdecznie

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  amat: nowego pracownika
1 hr
  -> dziękuję

agree  leff
5 hrs
  -> dziękuję

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
new hire form
kwestionariusz osobowy


Explanation:
Akta osobowe zawierają trzy części:
1. Dokumenty zw. z przyjęciem do pracy: kwestionariusz osobowy, zaświadczenie lekarskie, świadectwa pracy itp.
2. Dokumenty zw. z pracą : np. wniosek o zatrudnienia
3. Dokumenty zw. z rozwiązaniem

Teresa Jaczewska
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish