KudoZ home » English to Polish » Human Resources

she is addicted to high tech gadgets

Polish translation: jest uzalezniona od supernowoczesnych gadzetow


16:38 Mar 8, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Human Resources / personal features
English term or phrase: she is addicted to high tech gadgets
jedna z rys opisywanego charakteru osoby
PanPeter
Polish translation:jest uzalezniona od supernowoczesnych gadzetow
Explanation:
a czemu nie tak?
Selected response from:

MonikaSojka
United Kingdom
Grading comment
Dziekuje, mysle, ze to odpowiada bardziej niz "ma bzika", bo wtedy byloby "she's crazy about..."
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ma bzika na punkcie nowomodnych gadzetow
Malina9
4jest uzalezniona od supernowoczesnych gadzetow
MonikaSojka
3ona jest uzalezniona od nowinek technologicznych
Kornelia Longoria
2jest uzależniona od technologicznych zabawekMateuszJ


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jest uzalezniona od supernowoczesnych gadzetow


Explanation:
a czemu nie tak?

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje, mysle, ze to odpowiada bardziej niz "ma bzika", bo wtedy byloby "she's crazy about..."

15 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
jest uzależniona od technologicznych zabawek


Explanation:
alternatywnie :-)

MateuszJ
Native speaker of: Native in PolishPolish

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ma bzika na punkcie nowomodnych gadzetow


Explanation:
Mysle, ze mozna tak, jesli ton polskiego oryginalu jest nieformalo-konwersacyjny.

Malina9
Native speaker of: Native in PolishPolish

7 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ona jest uzalezniona od nowinek technologicznych


Explanation:
Mysle ze mozna uzyc tu slowa technologiczny, co odwolujac sie do oryginalu "high tech" sugeruje wiecej niz tylko gadzety

Kornelia Longoria
United States
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4