KudoZ home » English to Polish » Human Resources

union capacity building

Polish translation: Rozwijanie możliwości związkowych


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:union capacity building
Polish translation:Rozwijanie możliwości związkowych
Entered by: Marek Urban

10:17 Apr 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: union capacity building
cel działań podejmowanych podejmowanych przez MOP
xfoam
Rozwijanie możliwości związkowych
Explanation:
Rozwijanie potęcjału związkowego

--------------------------------------------------
Note added at 2004-04-03 19:44:18 (GMT)
--------------------------------------------------

potencjału
Selected response from:

Marek Urban
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Rozwijanie możliwości związkowych
Marek Urban
4tworzenia możliwości rozwojowych związku
bartek
3rozbudowywania zakresu dzialania zwiazkuJan S


Discussion entries: 2





  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tworzenia możliwości rozwojowych związku


Explanation:
... UNDP), który zgodnie ze swymi kompetencjami zajmuje się sprawami pomocy technicznej oraz tworzenia możliwości rozwojowych (capacity building) ma również ...
www.gef.undp.org.pl/projekty_pl.php

Aby komunikacja społeczna na rzecz podnoszenia świadomości w ochronie różnorodności biologicznej i tworzenia systemu wymiany informacji o niej były skuteczne, trzeba podejmować działania typu "capacity building". Powinny one dotyczyć m.in. takich zagadnień, jak:

http://www.biodiversity-chm.org.pl/agrobiodiversity/priority...

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 322

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Rozwijanie możliwości związkowych


Explanation:
Rozwijanie potęcjału związkowego

--------------------------------------------------
Note added at 2004-04-03 19:44:18 (GMT)
--------------------------------------------------

potencjału

Marek Urban
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10
Grading comment
dziękuję

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rozbudowywania zakresu dzialania zwiazku


Explanation:
chodzi chyba o zwiekszenie zakresu dzilania zwiazku, nowe pola dzialania etc

Jan S
Sweden
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7