KudoZ home » English to Polish » Human Resources

to maintain high standard over time

Polish translation: ciągłe utrzymywanie wysokich standardów pracy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:to maintain high standard over time
Polish translation:ciągłe utrzymywanie wysokich standardów pracy
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

13:30 Aug 3, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Human Resources
English term or phrase: to maintain high standard over time
wymagania dla kadry pracowniczej
Woj
ciągłe utrzymywanie wysokich standardów pracy
Explanation:
over time - IMO oznacza "przez dłuższy okres czasu" co po polsku można odnieść jako ciągle, ustawiczne, niezmienne, etc. (czasem nawet bieżące)

lub bardziej technicznie: praca na (czasoso) niezmiennie wysokim poziomie jakościowym
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ciągłe utrzymywanie wysokich standardów pracyMarek Daroszewski (MrMarDar)
4utrzymywać wysoki poziom (pracy) w godzinach nadliczbowych
*eva*


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ciągłe utrzymywanie wysokich standardów pracy


Explanation:
over time - IMO oznacza "przez dłuższy okres czasu" co po polsku można odnieść jako ciągle, ustawiczne, niezmienne, etc. (czasem nawet bieżące)

lub bardziej technicznie: praca na (czasoso) niezmiennie wysokim poziomie jakościowym

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Magdalena Hunter
3 mins

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
utrzymywać wysoki poziom (pracy) w godzinach nadliczbowych


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2004-08-03 13:45:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

fakt, to nie overtime :(

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12