KudoZ home » English to Polish » Human Resources

to build and empower a diverse global workforce

Polish translation: stworzyć i wzmocnić wszechstronnie rozwinięte kadry globalne


13:40 Aug 3, 2004
English to Polish translations [PRO]
Human Resources
English term or phrase: to build and empower a diverse global workforce
orędzie firmy
Woj
Polish translation:stworzyć i wzmocnić wszechstronnie rozwinięte kadry globalne
Explanation:
jakoś po tej linii.... "o wszechstronnych zdlonościach", może samo "wszechstronne", etc. ew. uniwersalne (ale to już chyba za daleko)
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4stworzyć i umożliwić samodzielne działanie w różnorodnym międzynarodowym zespoleMag_Da
3stworzyć i wzmocnić wszechstronnie rozwinięte kadry globalneMarek Daroszewski (MrMarDar)


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
stworzyć i wzmocnić wszechstronnie rozwinięte kadry globalne


Explanation:
jakoś po tej linii.... "o wszechstronnych zdlonościach", może samo "wszechstronne", etc. ew. uniwersalne (ale to już chyba za daleko)

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166

190 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stworzyć i umożliwić samodzielne działanie w różnorodnym międzynarodowym zespole


Explanation:
domyślam się, że chodzi o firmę międzynarodową typu koncern

Mag_Da
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish