KudoZ home » English to Polish » Human Resources

employees lead their industries

Polish translation: pracownicy są najlepsi w branży


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:employees lead their industries
Polish translation:pracownicy są najlepsi w branży
Entered by: Marek Daroszewski (MrMarDar)

11:08 Aug 4, 2004
English to Polish translations [Non-PRO]
Human Resources
English term or phrase: employees lead their industries
chodzi o przodowanie w branze?wyznaczanie kierunku dla niej-to sa w ogole wymagania dla kadry kierowniczej
Wojtek
pracownicy są najlepsi w branży
Explanation:
to raczej o to chodzi...
ew. odgrywają wiodącą/główną, etc. rolę w branży
Selected response from:

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pracownicy są najlepsi w branżyMarek Daroszewski (MrMarDar)
4pracownicy prowadzą swoje firmy
bartek


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pracownicy prowadzą swoje firmy


Explanation:
nie "własne"

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 322

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pracownicy są najlepsi w branży


Explanation:
to raczej o to chodzi...
ew. odgrywają wiodącą/główną, etc. rolę w branży

Marek Daroszewski (MrMarDar)
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 166