KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

- They were all hot to trot.

Polish translation: gadali jak nawiedzeni


11:11 Oct 18, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings / idiom
English term or phrase: - They were all hot to trot.
Ktoś mówi to z przekąsem o ludziach, pielgrzymach, którzy namawiali go do pójścia do kościoła, bo tam dzieją się cuda i może dozna uzdrowienia.
maruna
Polish translation:gadali jak nawiedzeni
Explanation:
jeśli kontekst jest taki, jak mówisz

Byli podnieceni, rozgorączkowani
hot to trot - może odnosić się do podniecenia w sensie fizycznym i gorliwości, gorączkowości

Lepiej by było, gdybyś dawał kontekst angielski. Takie opisywanie jest mało przydatne.
Selected response from:

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4- byli napaleni, żeby iść/pójść
Broniarek
3gadali jak nawiedzeni
IwonaASzymaniak


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
- they were all hot to trot.
gadali jak nawiedzeni


Explanation:
jeśli kontekst jest taki, jak mówisz

Byli podnieceni, rozgorączkowani
hot to trot - może odnosić się do podniecenia w sensie fizycznym i gorliwości, gorączkowości

Lepiej by było, gdybyś dawał kontekst angielski. Takie opisywanie jest mało przydatne.

IwonaASzymaniak
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Tak, pasuje, dzięki. Rzeczywiście, angielski kontekst może by to lepiej pokazał.


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
- they were all hot to trot.
- byli napaleni, żeby iść/pójść


Explanation:
"trot" sugeruje, że chodzi o pójście...

Broniarek
Native speaker of: Polish