KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

heavy trip

Polish translation: niesamowite przeżycie


13:46 Nov 2, 2007
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings / idiom
English term or phrase: heavy trip
- It's heavy trip, isn't it?
Mówi to chłopak ze szkoły do kolegi, gdy dowiaduje się, że ten też należy do chrześcijan "natchnionych Duchem świętym". Nie za bardzo łapię styl, to chyba raczej aprobata?
maruna
Polish translation:niesamowite przeżycie
Explanation:
- It's heavy trip, isn't it?

- Pewnie żyjesz jak w transie, prawda?
- To chyba nieźle działa na psychikę, prawda?
- To musi być niesamowite/niezłe przeżycie (duchowe), prawda?
- To jest dopiero doświadczenie duchowe, prawda?

--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 mins (2007-11-03 13:50:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję - a która z 4 podpowiedzi nie dostała punktu?:)))
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję za kilka podpowiedzi!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4niesamowite przeżyciePolangmar
4niezły odjazd/odlot
Jerzy Matwiejczuk


Discussion entries: 5





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niezły odjazd/odlot


Explanation:
"Odlot" bardziej nawiązywałby do stanu jak po narkotykach.

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 71
Notes to answerer
Asker: Zastanawiałam się, ale może to byłoby za ostre... choć ponieważ to dzieciaki z liceum, to można brać to pod uwagę.


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niesamowite przeżycie


Explanation:
- It's heavy trip, isn't it?

- Pewnie żyjesz jak w transie, prawda?
- To chyba nieźle działa na psychikę, prawda?
- To musi być niesamowite/niezłe przeżycie (duchowe), prawda?
- To jest dopiero doświadczenie duchowe, prawda?

--------------------------------------------------
Note added at 1 day4 mins (2007-11-03 13:50:54 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję - a która z 4 podpowiedzi nie dostała punktu?:)))

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 190
Grading comment
Dziękuję za kilka podpowiedzi!