KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

setter of traps

Polish translation: nie zastawiał pułapek, lecz udzielał wartościowych lekcji


20:36 Mar 10, 2008
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: setter of traps
To Lao-tse, the world was not a setter of traps but a teacher of valuable lessons.
babetka
Polish translation:nie zastawiał pułapek, lecz udzielał wartościowych lekcji
Explanation:
moze tak...
Selected response from:

Marta van der Hoeven
United States
Grading comment
bardzo zgrabnie:) wielkie dzięki.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5nie zastawiał pułapek, lecz udzielał wartościowych lekcji
Marta van der Hoeven
4 +1autor pulapek
~Ania~


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
nie zastawiał pułapek, lecz udzielał wartościowych lekcji


Explanation:
moze tak...

Marta van der Hoeven
United States
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
bardzo zgrabnie:) wielkie dzięki.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Agnieszka Hamann: tak brzmi naturalnie
24 mins
  -> dziekuje

agree  Tomasz Poplawski: tą odpowiedzią wykonałaś 300% normy
31 mins
  -> dzieki, tak jakos wyszlo z rozpedu ;-)

agree  allp
32 mins
  -> dziekuje

agree  legato
37 mins
  -> dziekuje

agree  Polangmar
6 hrs

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
autor pulapek


Explanation:
Ja bym przetlumaczyla tak jak napisalam ponizej.


Example sentence(s):
  • Dla Lao-Tse, swiat nie byl autorem pulapek lecz nauczycielem cennych lekcji.
~Ania~
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Polangmar: myśliwy zastawiający pułapki
6 hrs