KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

python green

Polish translation: zieleń opalizująca


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:python green
Polish translation:zieleń opalizująca
Entered by: Polangmar

16:02 Mar 13, 2008
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Idioms / Maxims / Sayings
English term or phrase: python green
Its “limited edition” toilet brush is python green, a color inspired by a satin ball gown Marie wore in 1957.

tak, mówimy o szczotce do czyszczenia ubikacji (wow!)
błagam, tylko w jakim kolorze ona jest???????
zaraz padnę na tym luksusowym tłumaczeniu
madziag
zieleń opalizująca, zieleń pytonowa
Explanation:
Proponuję któreś z powyższych tłumaczeń, bo "zieleń wężowa" nic czytelnikowi nie powie - istnieje ogromna liczba gatunków węży i pewnie jeszcze więcej odcieni zieleni ich skóry ( http://je.pl/hyq7 ).

Pytony zielone różnią się między sobą ubarwieniem, co prawdopodobnie związane jest z odmiennym rodzajem pożywienia lub innym kolorem liści. Wiele dorosłych osobników posiada skórę koloru opalizującej zieleni...
http://tinyurl.com/yrbxrl
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
genialnie, dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zieleń opalizująca, zieleń pytonowaPolangmar
3 +1zieleń wężowa
Iwona Palka


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zieleń wężowa


Explanation:
jako alternatywa dla butelkowej zieleni lub koperkowego brązu...

Iwona Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maciejm
16 hrs
  -> coo, no nie? thx.

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zieleń opalizująca, zieleń pytonowa


Explanation:
Proponuję któreś z powyższych tłumaczeń, bo "zieleń wężowa" nic czytelnikowi nie powie - istnieje ogromna liczba gatunków węży i pewnie jeszcze więcej odcieni zieleni ich skóry ( http://je.pl/hyq7 ).

Pytony zielone różnią się między sobą ubarwieniem, co prawdopodobnie związane jest z odmiennym rodzajem pożywienia lub innym kolorem liści. Wiele dorosłych osobników posiada skórę koloru opalizującej zieleni...
http://tinyurl.com/yrbxrl

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 190
Grading comment
genialnie, dziękuję