KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

work hard, party harder

Polish translation: pracuj ciężko, baw się ostro


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:work hard, party harder
Polish translation:pracuj ciężko, baw się ostro
Entered by: Agnieszka Zmuda

07:09 Aug 28, 2008
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Idioms / Maxims / Sayings / lifestyle
English term or phrase: work hard, party harder
Opowieść o facecie, który zapadł na chorobę będącą wynikiem stresu w pracy. M.in. mamy takie zdanie:

You have always known X to swear by the 'work hard, party harder' maxim.

Niestety, nie kojarzę polskiego odpowiednika. Proszę o pomoc.
Agnieszka Zmuda
Poland
pracuj ciężko, baw się jeszcze ciężej
Explanation:
Istnieje kilkla wersji
pracuj ciężko, baw się ostro
Selected response from:

Bubz
Grading comment
Dziękuję za wszystkie propozycje. Trudny wybór, ale jednak skorzystam z tej nakrótszej (pracuj ciężko, baw się ostro).
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3im ciezej pracujesz tym ostrzej balujeszJudyta
3pracuj jak wół, ale baw się do upadłego
Piotr Rypalski
3pracuj ciężko, baw się jeszcze ciężejBubz


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pracuj ciężko, baw się jeszcze ciężej


Explanation:
Istnieje kilkla wersji
pracuj ciężko, baw się ostro



    Reference: http://www.google.co.nz/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&r...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 61
Grading comment
Dziękuję za wszystkie propozycje. Trudny wybór, ale jednak skorzystam z tej nakrótszej (pracuj ciężko, baw się ostro).

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pracuj jak wół, ale baw się do upadłego


Explanation:
Propozycja :)

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2008-08-28 08:11:49 GMT)
--------------------------------------------------

Albo "haruj jak wół..."

Piotr Rypalski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
im ciezej pracujesz tym ostrzej balujesz


Explanation:
?

Judyta
Native speaker of: Native in PolishPolish