KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

bundle of life

Polish translation: malutka istotka/ młodziutki/świeżutki pęd życia


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bundle of life
Polish translation:malutka istotka/ młodziutki/świeżutki pęd życia
Entered by: dinde

19:41 Feb 11, 2009
English to Polish translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings / wyrażenie
English term or phrase: bundle of life
Określenie malutkiego dziecka: "little bundle of life"
maruna
malutka istotka/ młodziutki/świeżutki pęd życia
Explanation:
hhh
Selected response from:

dinde
Grading comment
istotka!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3tobołek/zawiniątko życia
Jerzy Matwiejczuk
2 +1malutka istotka/ młodziutki/świeżutki pęd życiadinde
1becik
geopiet


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
malutka istotka/ młodziutki/świeżutki pęd życia


Explanation:
hhh

dinde
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
istotka!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Borowska: istotka
1 hr

4 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
becik


Explanation:
tak luźno i żartobliwie :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Becik


geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 66

35 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
tobołek/zawiniątko życia


Explanation:
Tu na poparcie:
http://www.krainawierszy.com/grupa_poetycka/szpileczka/wiers...

--------------------------------------------------
Note added at   12 godz. (2009-02-12 08:30:48 GMT)
--------------------------------------------------

"Tobołek" może razić na pierwszy rzut oka (ucha?). Ale w zderzeniu z "życiem", podkreślając nieporadność, rozczula zarazem...

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  allp: zawiniątko pełne życia
4 hrs
  -> Dziękuję!

agree  Polangmar: zawiniątko pełne życia
6 hrs
  -> Dziękuję!

agree  Dariusz Saczuk
8 hrs
  -> Dziękuję!