KudoZ home » English to Polish » Idioms / Maxims / Sayings

stupid about

Polish translation: nieostrożna


12:45 Feb 13, 2009
English to Polish translations [PRO]
Idioms / Maxims / Sayings / wyrażenie
English term or phrase: stupid about
- If I wasn't so stupid about riding it would never have happened!
dziewczynka spadła kiedyś z konia, i boi się jeździć, teraz to wyszło na jaw w szkole, i ona się tym martwi (to, że tajemnica wyszła na jaw, to jest właśnie to, co "happened")
maruna
Polish translation:nieostrożna
Explanation:
gdybym nie była taka nieostrożna jeżdżąc konno...
Selected response from:

whole grain
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1nieostrożna
whole grain
4 +1nie upierać się
~Ania~
3 +1zwariować/zgłupieć na punkcie
Jerzy Matwiejczuk
3żebym się tak głupio nie zachowałalegato


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nieostrożna


Explanation:
gdybym nie była taka nieostrożna jeżdżąc konno...

whole grain
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  *eva*: ok, tu może też być: gdybym nie jeździła jak wariatka
1 hr
  -> dzięki :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
nie upierać się


Explanation:
tutaj raczej w sensie: gdybym nie upierala sie jezdzic.

~Ania~
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  drugastrona: przychylam się
51 mins
  -> dziękuję :-)

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
żebym się tak głupio nie zachowała


Explanation:
?

legato
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(to be) stupid about
zwariować/zgłupieć na punkcie


Explanation:
Powiedzmy...

Jerzy Matwiejczuk
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 71

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  geopiet: http://tinyurl.com/bv4ozk
2 hrs
  -> Dziękuję!