KudoZ home » English to Polish » Insurance

Marine Business Interruption

Polish translation: unieruchomienie firmy/utrata zysku/przerwa w biznesie/business interruption w wyniku zdarzenia...


23:47 May 16, 2005
English to Polish translations [PRO]
Law/Patents - Insurance
English term or phrase: Marine Business Interruption
Subsidiary policy digest
Interruption to the business caused by goods being lost or damaged whilst in the course of a marine transit.
jak ładnie?
makawa
Polish translation:unieruchomienie firmy/utrata zysku/przerwa w biznesie/business interruption w wyniku zdarzenia...
Explanation:
w transporcie morskim.

inne propozycje i ciekawostki

business interruption - unieruchomienie firmy
Słownik P.Ratajczaka Podatki, Cła, Ubezpieczenia (wydany w 2000r)
ale "unieruchomienie firmy" = 0 gugli (czego nie można wyguglować nie istnieje? ;-)... )

w internecie natomiast znajdziemy:
Business Interruption - ubezpieczenie typu BI, ubezpieczenie business interruption, utrata zysków, przerwa w biznesie, itp, itd, do wyboru do koloru...


Business Interruption
Ubezpieczenie od skutków przerw w ruchu przedsiębiorstwa z powodu pożaru lub innych zdarzeń losowych. Z tytułu business interruption ubezpieczyciel pokrywa m.in. utratę przewidzianego zysku, płace pracowników, wynajem lokali itp.
http://pieniadze.korba.pl/ubezpieczenia/slownik/slownik/0,3,...


BUSINESS INTERRUPTION - ubezpieczenie od skutków przerw lub zakłóceń w ruchu (działalno�ci) przedsiębiorstwa z powodu szkód w mieniu, za które przysługuje ubezpieczającemu odszkodowanie na podstawie zawartej umowy ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, maszyn od uszkodzeń, sprzętu elektronicznego bąd� innego . Z tytułu ubezpieczenia business interruption ubezpieczyciel pokrywa m.in. utratę przewidzianego zysku, płace pracowników, wynajem lokali itp.,odpowiadające okresowi zakłóceń w działalno�ci ubezpieczonego zakładu.

http://www.hestia.pl/ppls/h/!slo.slownik?T_CLASS=B


ZYSKI Z ODZYSKU
Marcin Zieliński, GAZETA WYBORCZA - paĽdziernik 2001.

Nawet najlepsze ubezpieczenie maj±tkowe nie zagwarantuje przedsiębiorcy, że po nieszczę¶liwym wypadku w jego firmie � np. pożarze, zalaniu czy wybuchu � zakład szybko stanie na nogi i uniknie bankructwa. Pełn± ochronę daj± dopiero ubezpieczenia typu business interruption (BI).
http://www.polbrokers.pl/navigation/prasa/wyborcza200110.htm...

i jeszcze jak tłumacz± to towarzystwa ubezpieczeniowe:
Hestia, Warta, Commercial Union - ubezpieczenie utraty zysku
Allianz - ubezpieczenie BI
Selected response from:

GingerR
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4unieruchomienie firmy/utrata zysku/przerwa w biznesie/business interruption w wyniku zdarzenia...
GingerR
3przerwy w dziłalności/produkcji spowodowane zdarzeniami podczas transportu morskiego
petrolhead


  

Answers


44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
marine business interruption
przerwy w dziłalności/produkcji spowodowane zdarzeniami podczas transportu morskiego


Explanation:
przepraszam, ale o tej porze tylko opisowo ;-((

petrolhead
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
marine business interruption
unieruchomienie firmy/utrata zysku/przerwa w biznesie/business interruption w wyniku zdarzenia...


Explanation:
w transporcie morskim.

inne propozycje i ciekawostki

business interruption - unieruchomienie firmy
Słownik P.Ratajczaka Podatki, Cła, Ubezpieczenia (wydany w 2000r)
ale "unieruchomienie firmy" = 0 gugli (czego nie można wyguglować nie istnieje? ;-)... )

w internecie natomiast znajdziemy:
Business Interruption - ubezpieczenie typu BI, ubezpieczenie business interruption, utrata zysków, przerwa w biznesie, itp, itd, do wyboru do koloru...


Business Interruption
Ubezpieczenie od skutków przerw w ruchu przedsiębiorstwa z powodu pożaru lub innych zdarzeń losowych. Z tytułu business interruption ubezpieczyciel pokrywa m.in. utratę przewidzianego zysku, płace pracowników, wynajem lokali itp.
http://pieniadze.korba.pl/ubezpieczenia/slownik/slownik/0,3,...


BUSINESS INTERRUPTION - ubezpieczenie od skutków przerw lub zakłóceń w ruchu (działalno�ci) przedsiębiorstwa z powodu szkód w mieniu, za które przysługuje ubezpieczającemu odszkodowanie na podstawie zawartej umowy ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, maszyn od uszkodzeń, sprzętu elektronicznego bąd� innego . Z tytułu ubezpieczenia business interruption ubezpieczyciel pokrywa m.in. utratę przewidzianego zysku, płace pracowników, wynajem lokali itp.,odpowiadające okresowi zakłóceń w działalno�ci ubezpieczonego zakładu.

http://www.hestia.pl/ppls/h/!slo.slownik?T_CLASS=B


ZYSKI Z ODZYSKU
Marcin Zieliński, GAZETA WYBORCZA - paĽdziernik 2001.

Nawet najlepsze ubezpieczenie maj±tkowe nie zagwarantuje przedsiębiorcy, że po nieszczę¶liwym wypadku w jego firmie � np. pożarze, zalaniu czy wybuchu � zakład szybko stanie na nogi i uniknie bankructwa. Pełn± ochronę daj± dopiero ubezpieczenia typu business interruption (BI).
http://www.polbrokers.pl/navigation/prasa/wyborcza200110.htm...

i jeszcze jak tłumacz± to towarzystwa ubezpieczeniowe:
Hestia, Warta, Commercial Union - ubezpieczenie utraty zysku
Allianz - ubezpieczenie BI


GingerR
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 42
Grading comment
dzięki