KudoZ home » English to Polish » Insurance

excess clause

Polish translation: klauzula nadwyżki szkodowości


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:excess clause
Polish translation:klauzula nadwyżki szkodowości
Entered by: Roman Kozierkiewicz

10:03 Aug 4, 2006
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance
English term or phrase: excess clause
excess clause of the specific insurance policy

tekst został przetłumaczony z włoskiego
dudzik
klauzula nadwyżki szkodowości
Explanation:
Termin ubezpieczeniowy - mozna również tłumaczyć jako "klauzula udziału własnego"
Selected response from:

Roman Kozierkiewicz
Grading comment
bardzo dziekuje:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5klauzula nadwyżki szkodowościRoman Kozierkiewicz
4klauzula o zwrocie przez ubezpieczyciela części szkodyDominika J


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
klauzula o zwrocie przez ubezpieczyciela części szkody


Explanation:
klauzula o zwrocie przez ubezpieczyciela części szkody
ubezpieczenie z nadwyżką

słownik terminologii prawniczej i ekonomicznej

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-08-04 10:13:01 GMT)
--------------------------------------------------

klauzula limitowanej sumy ubezpieczenia powyżej pełnej wartości.
http://www.proz.com/kudoz/1105656

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2006-08-04 10:14:23 GMT)
--------------------------------------------------

cytowałam pana Wojciecha i zrobiłam ten sam błąd z rozpędu. "pewnej wartości"

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2006-08-04 10:22:21 GMT)
--------------------------------------------------

excess clause
klauzula ubezpieczenia "z nadwyżką" (ubezpieczyciel zwraca ubezpieczonemu tylko część straty, przekraczającą franszyzę)

Morska Encyklopedia Internetowa :)

Dominika J
Native speaker of: Native in PolishPolish

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
klauzula nadwyżki szkodowości


Explanation:
Termin ubezpieczeniowy - mozna również tłumaczyć jako "klauzula udziału własnego"

Roman Kozierkiewicz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 619
Grading comment
bardzo dziekuje:)